Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eat and Run. Meer weten? Ontdek meer
Anne
24 jun 2026 om 10:57
Beste kapsalon die ik yusu ooit heb gehad. Blikje cola was dusdanig verpakt dat dat goed koud bleef. Snelle bezorging. Ik ga hier weer bestellen!!!
Kostya
12 jun 2026 om 22:28
Cheeseburger en is beste
Ren
1 mei 2026 om 20:55
Top was het
Nathan
15 apr 2026 om 9:54
Top service, goeie burgers, snelle bezorging en klantvriendelijk!
Tina
27 mrt 2026 om 21:14
Het was smakelijk. En netjes op tijd bezorgd.
Alet
21 mrt 2026 om 21:35
zou bijna mijn bestelling bij de buren afleveren. keurig netjes afgeleverd.
kevin
7 mrt 2026 om 19:56
heb 2 uur moeten wachten op 2 pizza's salami, vervolgens 2 verschillende smoesjes gehoord, en zo dunne pizza's kon er door heen kijken
Ren
27 feb 2026 om 19:35
Prima tent en keurig op tijd geleverd
Arek
23 jan 2026 om 19:41
My order arrived warm and delicious. I recommend it